Cases
Ydelser
Vores indsigter
Professionel branding
Kontakt os
Kontakt os
Vores indsigter
Budskabet i top-of-funnel content
Det er klarheden og fokus i budskabet, der gør en forskel.
Hold dit budskab enkelt – i alt fra dine organiske opslag til dine betalte annoncer.
Læs mere
15 Jan.
Kan du lave content selv?
Vidste du, at du sagtens selv kan lave content der virker? 🚀
Både til din markedsføring og organisk SoMe. Her er mine tips til, hvordan du gør det
Læs mere
11 Jan.
Vores posting process på Sociale Medier 🎯
Hvordan får vi engagerende content ud på de sociale medier?
Her er et sneak peak bag kulisserne, hos
Invisu ApS
, hvor du kan se, hvordan vi vælger, hvilke film der skal ud hvilke steder.
Læs mere
20 Dec.
De sværeste kunder bringer værdi
De kunder, der er sværeste at håndtere, kan vise sig at blive min nøgle til succes.
Den anden dag, på job med
Invisu ApS
, skulle jeg ud til et shoot, og jeg var ikke synderligt positiv. Udfordringerne var:
Læs mere
15 Dec.
Får man fat i den rigtige målgruppe med TikTok?
Vi troede, ligesom mange virksomheder gør, at det ville være svært at nå den rigtige målgruppe med TikTok, MEN...
🇩🇰 98,5 % af følgerne er fra Danmark
⛪️ 65,2 %+ fra Københavns omegn
👨🏼 69,0 % af følgerne er 25-55+ år gamle
Læs mere
12 Dec.
Hvordan undgår vi at bruge for meget tid på at lave content?
Hvordan vi undgår at kunden bruger noget tid overhovedet på at lave content til
- Sociale medier
- Markedsføring
- Hjemmesiden
Læs mere
10 Dec.