<
Sebastian kolter der er på vej til et reklameshoot med Baby boogie woogie
Sebastian kolter der er på vej til et reklameshoot med Baby boogie woogie

De kunder, der er sværeste at håndtere, kan vise sig at blive min nøgle til succes

Både til din markedsføring og organisk SoMe. Her er mine tips til, hvordan du gør det.

Den anden dag, på job med Invisu Marketing, skulle jeg ud til et shoot, og jeg var ikke synderligt positiv.

Udfordringerne var:
- Det var en svær case at få til at gå viralt.
- De anmodede om meget arbejde, der lå uden for vores aftales rammer.
- Det var en engangskunde, ikke en vi havde på abonnement.

For at være helt ærlig ønskede jeg bare at få det overstået. MEN...

Da Sebastian Kolter og jeg gik derfra, havde vi:
- Opdaget en helt ny måde at skabe værdi for vores kunder på, eller rettere, hvordan vi kan tilføre betydelig værdi på en ny måde for kunder som dem.
- 3 nye potentielle projekter, der var klar til at blive sat i gang.
- Nogle yderst tilfredse kunder, som mente, at vi havde gjort et fantastisk arbejde.

Det sjoveste ved situationen var, at vi kom for at optage de næste videoer, vi skulle redigere. I stedet endte vi med at lære dem at filme, redigere og uploade videoerne på #SoMe.

Eftersom de var glade for at lære, hvordan man filmer og redigerer, sparede vi os selv for mere end 8 timers redigeringsarbejde og den efterfølgende godkendelsesproces, og vigtigst af alt havde vi nogle ekstraordinært tilfredse kunder.

Se post