Porsentech

Et lynhurtigt content-samarbejde op til TV-premiere. Fra København til Nordjylland. 12 videoer. 970.000 organiske visninger. Alt på 48 timer.

Vores rolle

Content Produktion

Platform

År

2024

Porsentech

Et lynhurtigt content-samarbejde op til TV-premiere. Fra København til Nordjylland. 12 videoer. 970.000 organiske visninger. Alt på 48 timer.

Vores rolle

Content Produktion

Platform

År

2024

Ufordringen

Alt skulle spille - og det hele skulle ske 48 timer.

Alt skulle spille - og det hele skulle ske på 48 timer.

Pocentech skulle live med deres produkt CoverMe i bedste sendetid under Løvens Uge. Problemet? Det færdige produkt var stadig undervejs. Vi stod klar i København, pakket og forberedt - og da prototypen ankom, havde vi præcis 48 timer til at køre til Nordjylland, filme og levere alt indhold. Deadline var ikke til forhandling. Og alt content skulle bruges aktivt i PR, TV og SoMe - uden at miste troværdigheden omkring produktet.

Pocentech skulle live med deres produkt CoverMe i bedste sendetid under Løvens Uge. Problemet? Det færdige produkt var stadig undervejs. Vi stod klar i København, pakket og forberedt - og da prototypen ankom, havde vi præcis 48 timer til at køre til Nordjylland, filme og levere alt indhold. Deadline var ikke til forhandling. Og alt content skulle bruges aktivt i PR, TV og SoMe - uden at miste troværdigheden omkring produktet.

Vores Strategi

Vi filmede ikke bare. Vi byggede en hel kommunikation to døgn.

Vi filmede ikke bare. Vi byggede en hel kommunikation på to døgn.

Vi udviklede formatet, planlagde fortællingen og filmede alt fra interview med founder til FAQ, funktionalitetsvideoer og produktshots - alt sammen til at kunne bruges direkte i presse og på sociale medier. Alt blev skabt med det mål, at publikum ikke bare skulle se produktet - de skulle forstå det og stole på det. Det hele blev leveret på under 48 timer og passede direkte ind i den kommunikation, der kørte omkring TV-premieren.

Vi udviklede formatet, planlagde fortællingen og filmede alt fra interview med founder til FAQ, funktionalitetsvideoer og produktshots - alt sammen til at kunne bruges direkte i presse og på sociale medier. Alt blev skabt med det mål, at publikum ikke bare skulle se produktet - de skulle forstå det og stole på det. Det hele blev leveret på under 48 timer og passede direkte ind i den kommunikation, der kørte omkring TV-premieren.

Resultaterne

0stk

Content videoer

0k

Organiske visninger

0timer

Fra optagelse til levering af alt

Det Visuelle

Interview med founder af Porsentech – brugt til at forklare visionen bag CoverMe i forbindelse med tv-premiere og brand launch.
Interview med founder af Porsentech – brugt til at forklare visionen bag CoverMe i forbindelse med tv-premiere og brand launch.
Interview med founder af Porsentech – brugt til at forklare visionen bag CoverMe i forbindelse med tv-premiere og brand launch.
Testimonial-optagelse i Nord Jylland – produceret til SoMe og hjemmeside for at styrke troværdighed og tilknytning.
Testimonial-optagelse i Nord Jylland – produceret til SoMe og hjemmeside for at styrke troværdighed og tilknytning.
Testimonial-optagelse i Nord Jylland – produceret til SoMe og hjemmeside for at styrke troværdighed og tilknytning.
Hero shot af CoverMe-produktet – optaget til lancering og branding af mobilcoveret i forbindelse med Løvens Hule.
Hero shot af CoverMe-produktet – optaget til lancering og branding af mobilcoveret i forbindelse med Løvens Hule.
Hero shot af CoverMe-produktet – optaget til lancering og branding af mobilcoveret i forbindelse med Løvens Hule.
CoverMe vist i svævende setup – brugt som visuelt blikfang i kampagnevideo og annoncering.
CoverMe vist i svævende setup – brugt som visuelt blikfang i kampagnevideo og annoncering.
CoverMe vist i svævende setup – brugt som visuelt blikfang i kampagnevideo og annoncering.
Stemningsfuldt produktbillede af CoverMe i spotlight – brugt som thumbnail og til SoMe visninger.
Stemningsfuldt produktbillede af CoverMe i spotlight – brugt som thumbnail og til SoMe visninger.
Stemningsfuldt produktbillede af CoverMe i spotlight – brugt som thumbnail og til SoMe visninger.
Naturligt miljøbillede af CoverMe på bord – skudt til brug i brandingmateriale og som baggrund i interviews.
Naturligt miljøbillede af CoverMe på bord – skudt til brug i brandingmateriale og som baggrund i interviews.
Naturligt miljøbillede af CoverMe på bord – skudt til brug i brandingmateriale og som baggrund i interviews.
Logo af Invisu ApS

Samarbejde?

Din SoMe rejse starter lige her.

Book en 30 min strategisamtale og vi viser dig hvordan Content, Organisk & Paid spiller sammen for dit brand

Logo af Invisu ApS

Samarbejde?

Din SoMe rejse starter lige her.

Book en 30 min strategisamtale og vi viser dig hvordan Content, Organisk & Paid spiller sammen for dit brand

Logo af Invisu ApS

Samarbejde?

Din SoMe rejse starter lige her.

Book en 30 min strategisamtale og vi viser dig hvordan Content, Organisk & Paid spiller sammen for dit brand